trampstamp?

jag vill tatuera mig.. och jag tycker om fjärilar.. meeen... fjärilar är något man inte ska tatuera in, helst inte iaf. det är undermedvetet allt det där. efter som fjärilar flyger från blomma till blomma så kopplas fjärilar till promiskuitet ? att man ska vara lössläppt bara för att man har en fjärils tatuering ?  och typ att en kvinna med samma sexdrift som en man ska vara billig ? man hittar mycket roligt om man läser i.. till ex.. dassböcker hos sin farfar. och så vidare.
och sen tänkte jag på det här som alla andra också tänkt på, ( och sen hittade jag en underbar bild med ett klockrent svar, tror det var i Jojjo's bdb eller något sånt ) asså varför är det så jävla äckligt när brudar legat runt men så himla status när killar legat med typ.. halva stan? kan någon förklara det äkta svaret på det? ett seriöst svar ? det som stod på bilden på bdb var iaf ungefär som att , En nyckel som kan öppna alla lås, är mycket coolare än ett lås som kan öppnas av många nycklar ? så han jämnförde killen som en ''masterkey'' ( tror att det är någon som spelat lite för mycket tvspel ) och tjejen som ett lås. men det är ju.. weird.. men det är väll bara så det är och har alltid varit right? inget vi brudar kan göra åt ? hahah, iaf, så kan det gå! varför är egentligen en fjärils tatuering kopplad till att man skulle vara lössläppt bara för att fjärilar sägs vara det ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0